• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4599 -
  • ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۱ اسفند

رهبر انقلاب درگذشت حجت‌الاسلام خسروشاهي را تسليت گفتند

طلب مغفرت براي رفيق ديرين

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در پيامي درگذشت عالم مجاهد مرحوم حجت‌الاسلام سيدهادي خسروشاهي را تسليت گفتند. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني دفتر مقام معظم رهبري، متن پيام رهبر انقلاب اسلامي به اين شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم

درگذشت عالم مجاهد مرحوم حجت‌الاسلام‌ والمسلمين آقاي حاج سيدهادي خسروشاهي رحمت‌الله ‌عليه را به خاندان محترم و بازماندگان و ارادتمندان و علاقه‌مندان به آثار قلمي ايشان تسليت عرض مي‌كنم. ايشان عنصري خستگي‌ناپذير در تبليغ معارف اسلامي به ‌وسيله نگارش مقالات و ترجمه‌ها و كتاب‌هاي متعدد در مدت ۶۰ سال از زندگي خويش بودند و انگيزه و همتي كم‌نظير در تلاش براي تقريب مذاهب اسلامي و اتحاد مسلمين به كار مي‌بردند. تلاش‌هاي ديپلماسي در دوران جمهوري اسلامي در واتيكان و قاهره نيز بخش ديگري از مجاهدت اين رفيق ديرين اينجانب بود. از خداوند متعال رحمت و مغفرت و حشر با اجداد طاهرين را براي ايشان مسألت مي‌كنم.

رهبر انقلاب درگذشت همشيره آيت‌الله شبيري را تسليت گفتند

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در پيام‌هايي جداگانه درگذشت همشيره حضرت آيت‌الله شبيري‌زنجاني و والده آقاي دكتر ميرمحمدي را تسليت گفتند. در پيام تسليت رهبر معظم انقلاب خطاب به آيت‌الله شبيري‌زنجاني آمده است: «حضرت آيت‌الله آقاي شبيري‌زنجاني دامت بركاته؛ درگذشت همشيره مكرمه را تسليت مي‌گويم و رحمت و مغفرت الهي را براي ايشان مسالت مي‌كنم.» ايشان همچنين در پيامي خطاب به سيدمحمد ميرمحمدي درگذشت والده اين عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام را تسليت گفتند. در پيام رهبري آمده است: «درگذشت والده ماجده را تسليت مي‌گويم و رحمت و مغفرت الهي را براي ايشان مسالت مي‌كنم.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون