مديريت ارتباطات
در شماره تازه ماهنامه مديريت ارتباطات، مطالبي خواندني و متنوع درباره آسيبشناسي وضعيت كنوني رسانه ملي، برند شخصي هادي خانيكي، تلويزيونهاي اينترنتي و... ميخوانيد. پرونده ويژه شماره 128 ماهنامه مديريت ارتباطات، شكاف عميق و رو به گسترش ميان مردم و رسانه ملي است. در همين رابطه گفتوگوهايي با حسن نمكدوستتهراني، استاد شناخته شده ارتباطات، عباس عبدي و شروين وكيلي را ميخوانيد. اميرعباس تقيپور نيز در يادداشتي به نقد تصميم مديران شبكه سوم تلويزيون در تعطيل كردن يكي از محبوبترين برنامههاي چهار دهه اخير پرداخته و علي وراميني نيز در يادداشت خود از چهار دليل اصلي سقوط صدا و سيما از اصول حرفهاي رسانهداري و عقب ماندن آن از رسانههاي ديگر و به ويژه شهروند خبرنگاران نوشته است. در اين مجله همچنين صفحاتي نيز به تنظيمگري تبليغات در كشور چين اختصاص يافته است. مريم زهدي نيز در مقالهاي با تشريح مفهوم قوي سياه، سوپر اپليكشها را قوي سياه ناميده و آثار آن را تشريح كرده است. در شماره جديد ماهنامه مديريت ارتباطات، حسين گنجي اين بار به تحليل راز و رمز برند شدن شخصيت هادي خانيكي پرداخته است. در اين شماره همچنين مريم بهريان، به تحليل روانشناسانه فيلم «ستاره» وودي آلن پرداخته است. نيوشا طبيبي نيز درباره «تعارف» به عنوان يكي از سنتهاي حسنه در فرهنگ غذايي مردم ايران نوشته است. همچنين در اين شماره آثار و نوشتارهايي از علي عالي، رضا قرباني، ابوالفضل رجبي، مسعود سپهر، محمدرضا واعظشهرستاني، علي حسنلو، مهدي آزموده، محسن آزموده، فاطمه باباخاني، بابك زماني، سيدوحيد حيدري، محمد اشعري، عليرضا دباغ و... را ميخوانيد. شماره 128ماهنامه مديريت ارتباطات را ميتوانيد از فروشگاه ديجيكالا سفارش دهيد يا نسخه الكترونيك آن را از طاقچه و مگيران خريداري كنيد.