• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3675 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۶ آبان

ضرورت گسترش چتر بيمه بر همايش عظيم راهپيمايي اربعين

قربانعلي قائمي عضو حزب اعتماد ملي

اين روزها «شور حسيني»، راهپيمايي ميليوني اربعين را در اوايل هفته آينده، نويد مي‌دهد و به نظر مي‌رسد به زودي جهان، شاهد همايش عظيم عاشقان عدالت و مدافعان مظلومان جهان باشد...
انسان‌هاي عاشق و پاكباخته‌اي كه فارغ از هر محدوديت، سختي و مشكلات سفر و با هر توانايي و امكاني كه دارند در مسير تجديد عهد با اباعبدالله‌الحسين (ع) و ياران باوفايش سر از پا نمي‌شناسند و در مسير مخالفت با زورگويان و ستمگران جهان و همچنين حمايت از مظلومان عالم و تعالي روح و جان خويش در حركت هستند...
تامين ايمني مسافران كربلا و تامين امنيت غذايي و توجه به سلامت زايرين اربعين يك ضرورت اساسي و اجتناب ناپذير است كه بايد به‌طور ويژه در دستور كار دولت تدبير و اميد قرار گيرد، هر چند در اين زمينه، تلاش‌هاي قابل تقديري انجام شده و در حال انجام است.
حضور رييس‌جمهور و هيات همراه در مرز شلمچه، يكي از نقاط مرزي پر تردد مسافرين، بيانگر توجهي است كه دولت در اين زمينه‌ها احساس كرده است و بايد از حضور دولتمردان در جمع صميمي مردم و در موقعيت‌هاي عملياتي و اجرايي كشور قدرداني كرد.
براي تكميل برنامه‌ها و اقدامات جاري دولت در اين زمينه‌ها، به دولت تدبير و اميد پيشنهاد مي‌شود به سازمان مركزي بيمه، تكليف كند كه زمينه توافقي را فراهم كند و پوشش بيمه‌اي ويژه براي تامين ايمني و امنيت و سلامتي زايرين در دستور كار سازمان بيمه مركزي قرار گيرد، به‌طوري كه شهروندان عزيزي كه سفرشان را به قصد انجام يك فريضه ديني و وظيفه ملي انجام مي‌دهند به محض خروج از نقطه صفر مرزي، تحت پوشش‌هاي حمايتي «بيمه ويژه راهپيمايي اربعين» قرار گيرند.
دستگاه‌هاي مرتبط با اين راهپيمايي عظيم و بي‌بديل نيز به صورت يك كار گروه تخصصي ويژه با احصاي آيتم‌هاي لازم براي ارتقاي ايمني مردم، تامين امنيت غذايي و سلامت مسافران كربلاي معلي تلاش كنند تا عملكرد آنان در برگزاري هر چه باشكوه‌تر اين راهپيمايي، اثربخش‌تر شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون