• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4270 -
  • ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۰ دي

كيهان مدعي شد خبر سفر ترامپ به عراق در روزنامه‌هاي اصلاح‌طلب سانسور شده‌است

نشر اكاذيب ممنوع

روز گذشته روزنامه كيهان خبري با عنوان «سرشكستگي امريكا آشكار شد، روزنامه‌هاي زنجيره‌اي سانسور كردند» منتشر كرد. در متن اين خبر آمده است: روزنامه‌هاي زنجيره‌اي كه همواره اقدام به بزرگنمايي تهديدهاي امريكا مي‌كنند، ‌سفر دزدكي ترامپ به عراق و اعترافات توام با سرشكستگي وي را سانسور كردند.

ترامپ در سفر مخفيانه به پايگاه نظاميان امريكايي در الاسد، حتي نتوانست موافقت وزير عراق براي ديدار و ملاقات را جلب كند. او در گزارش اين سفر تصريح كرد: «خيلي غم‌انگيز است. 7 تريليون (هفت هزار ميليارد) دلار در خاورميانه هزينه كرديم اما متاسفانه ناچارم كاملا مخفيانه به آنجا سفر كنم. دوبار قرار بود به عراق سفر كنم اما خبر آن درز كرد و سفر لغو شد. همزمان با اين سفر، سفارت امريكا در بغداد هدف حمله موشكي قرار گرفت. گروه‌هاي مردمي عراق نظير النجبا نيز اعلام كردند دولت امريكا تروريست است و از تروريست‌ها حمايت مي‌كند و اگر خود عراق را ترك نكند، او را به اجبار از عراق بيرون خواهيم كرد.

اما اين خبرها به ويژه اظهارات ترامپ، در تيترهاي روزنامه‌هايي مانند «اعتماد»، سازندگي، آفتاب يزد، شرق، ايران، همشهري، هفت صبح و ... سانسور شد. برخي در همين روزنامه‌ها زلزله در كابينه عربستان و بركناري عادل الجبير وزير خارجه شديد امريكايي و ضد ايراني اين رژيم را هم سانسور كردند.»

گفتني ا‌ست كه اين دو خبر در تاريخ 8 دي در روزنامه اعتماد منتشر شده بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون