• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3360 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۴ مهر

دلار دولتي و آزاد نزديك شدند

روز گذشته در حالي كه بازار طلا و سكه بيشتر روندي نزولي داشت، قيمت هر سكه طلاي طرح جديد و طرح قديم كاهش داشت. براساس اين گزارش، روز گذشته قيمت هر قطعه سكه طلاي بهار آزادي طرح جديد، در حالي به قيمت 922هزار و 500 تومان به دست مشتريان رسيد كه قيمت اين سكه نسبت به روز يكشنبه با افزايش هزار توماني رو به‌رو شد. قيمت هر قطعه سكه طلاي بهار آزادي طرح قديم هم با افزايش هزار توماني به 922 هزار تومان رسيد. هر قطعه نيم سكه نيز دو هزار تومان ارزان شد و بر اين اساس به قيمت 467 هزار تومان مبادله شد. همچنين ربع سكه بهار آزادي هم ارزان شد و قيمت آن به 257 هزار تومان رسيد.

علاوه بر اين در بازار طلا، قيمت هر سكه يك گرمي 170هزار تومان، مظنه مثقال طلا 409 هزار و 400 تومان و هر گرم طلاي 18 عيار هم 94 هزار و 421تومان مبادله شد. قيمت اونس جهاني طلا هم با افزايش يك دلاري به هزار و 140 دلار رسيد.

در بازار ارز يك اتفاق مهم رخ داد و آن اين بود كه قيمت دلار دولتي و دلار بازار ارز به مرز 10 درصدي رسيدند و بيش از هر زمان ديگري به هم نزديك شدند. با توجه به اينكه مسوولان دولتي و بانك مركزي صراحتا اعلام كردند كه بعد از اجراي توافقات هسته‌اي به سمت تك‌نرخي شدن ارز حركت خواهند كرد، اين خبر مي‌تواند براي آن نويدبخش باشد.

روز گذشته دلار در بازار به قيمت سه هزار و 399 تومان مبادله شد كه تغيير محسوسي نسبت به روز يكشنبه نداشت. همچنين هر يورو به قيمت سه هزار و 920 تومان، هر پوند به قيمت پنج هزار و 260 تومان و هر درهم امارات به قيمت 945 تومان به دست مشتريان رسيد. علاوه بر اين هر لير تركيه هزار و 185 تومان مبادله شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون