• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3360 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۴ مهر

سوييفت در ۱۲ بانك فعال شد

 

معاون ارزي بانك مركزي با اعلان اينكه سوييفت در 12 بانك كشور فعال است، گفت: مطمئن هستم پس از اجرايي شدن برجام چند ماه بيشتر براي يكسان‌سازي نرخ ارز زمان نياز نخواهد بود.

به گزارش تسنيم، غلامعلي كامياب، معاون ارزي بانك مركزي، در اين جلسه كه با حضور اولاف ليس، وزير ايالتي اقتصاد، كار و حمل‌ونقل در ايالت نيدرزاكسن آلمان برگزار شد، اظهار داشت: اين سومين هيات آلماني است كه از زمان توافق هسته‌اي به ايران سفر كرده و با توجه به گذشته تجاري دو طرف اين علاقه به از سرگيري روابط تعجب برانگيز نيست.

كامياب با برشمردن گستره زيادي از فعاليت‌ها از جمله زيرساخت، انرژي، نفت و گاز و خدمات توريسم به عنوان زمينه‌هاي مستعد سرمايه‌گذاري در ايران افزود: ايران در اين زمينه‌ها به كمك‌هاي تكنيكي و مالي نياز دارد. به عنوان مثال صنعت خودرو ايران در سال گذشته 3/1 ميليون خودرو توليد داشته كه اين حجم بزرگ، شديدا به تكنولوژي روز نيازمند است. درخصوص راه آهن، هواپيمايي، پتروشيمي و صنايع سنگين مثل فولاد نيز فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري فوق‌العاده‌اي وجود دارد. بر همين اساس و با توجه به توانايي‌ها و قابليت‌هايي كه در شركت‌هاي آلماني وجود دارد انتظار مي‌رود به سرعت شاهد حضور آنها براي سرمايه‌گذاري و انتقال تجربيات‌ باشيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون