• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3803 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت

براي شنيدن مطالبات اهل سنت

جهانگيري به ديدار مولوي عبدالحميد رفت

اسحاق جهانگيري، كانديداي انتخابات رياست‌جمهوري دوازدهم روز گذشته با انتشار تصويري از ديدارش با مولوي عبدالحميد، امام جمعه اهل سنت زاهدان در صفحه اينستاگرام خود نوشت: «همانطوري كه بارها گفته‌ام معتقدم هيچ كس نمي‌تواند يك ايراني را به دليل اينكه از مذهب ديگري است، قوميت ديگري است، از حقوقش محروم كند. از نظر اجتماعي اقوام بايد در همه جاي ايران احساس همبستگي و انسجام كنند. كرد و بلوچ و آذري و لر و تركمن و عرب و فارس، شيعه و سني، همه يكي هستيم. همه براي ايرانيم.
در ايران تنوع قوميتي وجود دارد. بايد بپذيريم كه اين تنوع قومي تهديد نيست. هيچ قومي از ديگري ايراني‌تر نيست.
مديران كاركشته مي‌خواهيم
انتقادات اسحاق جهانگيري از آنهايي كه اين روزها وعده‌هاي بي‌پشتوانه مي‌دهند ادامه دارد. او به عنوان معاون اول رييس‌جمهور در چهار سال اخير بيش از هر فرد ديگري از شرايط نابسامان اقتصادي كه دولت يازدهم تحويل گرفته بوده باخبر است.
همين هم باعث شده است تا او بيش از هر فرد ديگري از بيان وعده‌هايي كه عملي نيست گلايه داشته باشد.
ديروز هم معاون اول رييس‌جمهور با تاكيد بر اينكه حل مشكلات نيازمند تصميم‌گيري عاقلانه و مديران كاركشته و داراي سابقه عملكرد است، اظهار كرد: فردي كه يك روز سابقه كار اجرايي ندارد ادعا مي‌كند كه فلان كار را انجام مي‌دهد؛ با چه سابقه‌اي چنين حرفي مي‌زني؟ آيا در جايي كه بودي كارهايي كه بايد را، انجام دادي؟ به گزارش ايسنا، اسحاق جهانگيري با بيان اينكه در مقطعي از تاريخ دولت را در اختيار گرفتيم كه مشكلات كشور در بسياري از زمينه‌ها زياد بود خاطرنشان كرد: در زماني كه دولت را تحويل گرفتيم خيلي ازكمبودها وجود داشت و گراني زيادي بر كشور تحميل شده بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون